Homecoming & co

haaaayy allemaal,

hier gaan we dan weer met mijn dagverslag voor 2 weken.

22 oktober:

dagje school en voor de rest gewoon lekker thuis relaxen en huiswerk maken.

23 oktober:

school en cheerleading training, maar deze keer hebben we alleen maar even een warming-up gedaan en toen zijn we posters gaan maken voor de cheer try-outs voor basketball seizoen. Daarna zijn we naar een vietnamees restaurant gegaan.

24 oktober:

school, op school heb ik mijn senior spullen bestelt (aankondigingen, cap & gown, armband, sweater, jasje, een 2013 dingetje voor aan mijn cap). Na school zijn we uiteten gegaan. 's Avonds heb ik foto's op fotopapier uitgeprint voor mijn scrapbook.

25 oktober:

school. Na school zijn we even snel naar de bibliotheek gegaan. Daarna zijn we naar een mexicaans restaurant gegaan.

26 oktober:

school. Na school zijn we naar winkels gegaan om voor halloween te shoppen. 's Avonds naar een chinees restaurant gegaan.

27 oktober:

we hebben bijna de hele dag gewinkelt voor halloween en homecoming. Na het winkelen zijn we naar een grieks restaurant gegaan.

28 oktober:

ook weer bijna de hele dag gewinkelt voor halloween en homecoming. Thuis gegeten en wat aan mijn huiswerk gedaan.

29 oktober:

school. Homecoming week was van start gegaan en het thema van die dag was out of Australia (denk aan dieren printjes enzo). Ze draaiden muziek en zo in de pauze (heb de macarena gedanst).

30 oktober:

school & cheerleading training. Thema deze dag was take me to paradise en we gingen limbo dansen in de pauze.

31 oktober:

school. Thema deze dag was..... 3 keer raden....... halloween!! Ik was verkleed als vampier (moderne vampier) maar ik had hoektanden maar die vielen al na 10 min uit dus toen was ik een hoektandlose vampier. Toen we thuis kwamen hebben we een pompoen uitgesneden en ik heb er een patroon opgetekend dus het was pompoengezicht alla lana. Daarna in de avond kwamen er kinderen verkleed langs om te trick or treaten en er zaten echt schattig kinderen bij.

1 november:

school. Thema die dag was big cities. Ze draaiden weer muziek en er was een modeshow en een pep-realy. Na school zijn we gaan lunchen in een restaurant met allemaal beren (volgens mij was de naam the black bear of zo). 's Avonds was de homecoming football game en die hebben we gewonnen met 21-6!! Oja en het was een pink-out voor borstkanker dus ik had mijn haar roze gesprayt.

2 november:

school. Thema die dag was spiritday dus dat betekende dat je de kleur van jou leerjaar droeg (seniors waren blauw). Na school gingen we meteen naar huis om ons klaar te maken voor de homecoming dance die avond. De homecoming dance was van 7pm tot 10pm en het was erg leuk en gezellig.

3 november:

's Ochtends lekker uitgeslapen en daarna zijn we naar een maisdoolhof gegaan. Nene en ik had hadden maar de helft van de gemiddelde tijd nodig (60 min) om er door heen te komen. De vrouw die daarbij stond vroeg hoe we dat hadden gedaan en toen zeiden we gewoon op goed geluk

Tongue out
. Daarna zijn we naar de bibliotheek gegaan want ik had een boek nodig (zoals altijd). De rest van de dag hebben we gerelaxt.

4 november:

Niet veel gedaan. Ik heb 4 pagina's aan mijn scrapboek toegevoegd (misschien maak ik er straks nog eentje) en voor de rest ben ik even snel met Darleen nog wat dingetjes gaan kopen die ze nodig had.

Dat was het dan weer. Jullie horen weer van me over 2 weken. (vind het altijd leuk om reacties te lezen).

heel veel hugs en kisses van lana cookie

Reacties

Reacties

Amber

wauw je maakt echt veel mee.. sommige dingen zie ik gewoon voor me haha, zoals je ziet doet me internet het weer dus we gaan snel weer ff cammen :)

je beste vriendinnetje denkt aan je xx

Riet

Het is 10 November,want is is 24 uur geweest en ik
wil je dus van Harte Feliciteren met je verjaardag.
Ik hoop en wens dat alle dagen net zo leuk zullen zijn als dat je tot nu toe hebt gehad.
Ik wens je veel geluk en gezelligheid.
De foto`s zijn erg mooi en leuk.Die pompoen is een
kunststuk en zoals Birgit zegt die jurk is fantastisch.
Heb je nog een taart gebakken voor je verjaardag?
Vieren ze het in Amerika net zoals bij ons?
Lana alle goeds en liefs van Riet

rahel

Hoi schat van harte gefeliciteerd met je verjaardag wat zie je er mooie uit in jou coctailjurkje en gezellige dag toegewenst van de de jongs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active