weer 2 weken verder en bijna 2 maanden

haaaay mensjes,

hier ben ik weer na 2 weken.

op dit moment zit ik met een volle buik op de bank te bedenken wat ik ga schrijven. Hier ga ik dan:

10 Oktober:

ben wezen paardrijden op een ranch. Eerst ging een vrouw laten zien hoe je een join-up doet en toen mochten we het zelf proberen en dat was echt heel erg leuk. Daarna mochten Nene en ik (er waren nog 2 andere exchange studenten mee) nog 20 min paardrijden, zonder zadel alleen een dekje. Nene werd begeleid want zij had nog nooit echt paardgereden en ik mocht zelf doen wat ik wilde. Toen we terug gingen moesten we ons snel douchen en klaar maken want we gingen meteen door naar Prescott. De reis duurde ongeveer 1,5 uur. (We waren met Darleen, Nene en nog 4 andere chineze jongens). 's Avonds gingen we pizza eten.

11 oktober:

We gingen naar Montezuma's Castle. Daarna gingen we meteen door naar Sedona en daar gingen we hiken. Toen we daarmee klaar waren gingen we in Sedona shoppen en ze hebben daar erg schattige kleine winkeltjes. 's Avonds hebben we in het restaurant 'Open range' gegeten.

12 Oktober:

Eerst gingen we shoppen in Prescott. Daarna gingen we door naar Jerome, dat is een dorpje boven op een berg. Nou dat hebben we wel gemerkt dat het op een berg lag (vooral Nene en Kona). We moesten 158 bochten nemen voordat we boven waren volgens een bordje. Dat zijn we na gegaan toen we weer terug gingen na het avond eten bij een mexicaans restaurant en het klopte redelijk. (gelukkig was ik wel wat gewend qua bochten en bergen)

13 oktober:

's Ochtends hebben we alles ingepakt en zijn we terug gegaan naar huis. De rest van de dag hebben we lekker relaxt.

14 Oktober:

's Ochtends heb ik met thuis geskypt. Daarna zijn we nog naar de supermarkt gegaan.

15 Oktober:

school begon weer. Na school heb ik koekjesdeeg gemaakt voor uitsteekkoekjes.

16 Oktober:

school en cheer training. Na school heb ik de koekjes gebakken en zijn waren geslaagt!!!!!

17 Oktober:

school en na school thuis gerelaxt en huiswerk gemaakt.

18 Oktober:

school. Footballgame maar die hebben we helaas met 12-26 verloren. In de half-time was er senior night. Ik had van te voren een briefje met info over mezelf ingevuld (qua dingen die ik heb gedaan en wat ik na school wil gaan doen) en toen moest ik samen met Darleen en Nene als begleiders het veld op lopen en toen gingen ze dus die info over mij voorlezen. Het enigste wat fout ging was mijn achternaam ofcourse, van plaats normaal koek zei ze ko-ek. Maar voor de rest heb ik er een geslaagde senior ervaring erbij.

19 Oktober:

school. Na school zijn we naar een ander deel van Phoenix gereden met de auto. We zijn naar een duits restaurant gegaan. Er was daar Oktoberfest aan de gang dus dat was wel grappig. En de highlight was dat er eerst een duitse tegen me begon te praten in het duits want Darleen zei tegen hem dat ik duits kon en ik was natuurlijk het hele duitse taaltje vergeten omdat ik hier al een tijdje zit en geen enkel woord duits praat. En aan het tafeltje naast ons zat een echtpaar en de man daarvan had gehoord dat ik tegen die duitse man had gezegt dat ik van Nederland ben, dus toen die duitse weg was kwam hij naar me toe en begon opeens in het nederlands tegen me te praten. Dus ik begon helemaal enthousiast in het Nederlands terug te praten, want het was natuurlijk wel de eerste nederlander hier die ik tegen ben gekomen.

20 Oktober:

geskypt met thuis en via msn gecamt met Amber. Voor de rest lekker gerelaxt en om 8.20pm zijn we nog naar de film hotel Transylvania geweest.

21 Oktober:

Niet veel gedaan gewoon wat huiswerk en gerelaxt.

zo dat was het weer hopelijk hebben jullie het kunnen volhouden tot het einde want ik merk dat ik weer eens veel te veel heb geschreven. Ik ga meteen wat foto's erop zetten zodat ik dat niet vergeet.

xxx lana

Reacties

Reacties

Mama Koek

Voor mij mogen jouw verhalen iets uitgebreider. Maar gelukkig kan jij nog Nederlands schrijven. Dikke kus, jouw mama.

Daddy (Pa)

Ik heb het filmpje van je joint up met het paard gezien.
Kon niet op mijn computer. Heb op I Pad van Danique
gekeken. Je lijkt wel de Horse Wispherer.Geweldig hoe het paard (laatste deel film) jouw volgde.
Genoten van de mooie foto's
Groetjes aan everyone en geniet maar.

Riet

Wat een verhalen en wat maak jij veel mee.Eet je nog wel eens gewoon bij Darleen? Als je zoveel buiten de deur eet is het maar goed dat je zoveel hike.Zeg ik dat goed? Als je wilt dat ze goed Koek zeggen,moet jij maar zeggen dat je afstamt van Kapitein Cook. Ik mis je eigen gebakken koekjes,maar ik hou ze wel tegoed. Liefs van Riet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active