sorry voor het lange wachten maar hier is de blog dan

heey peopletjes,

zoals de titel al zegt sorry dat het zolang duurde voor dat deze blog er is. Mijn schema is soms redelijk vol en op andere dagen heb ik gewoon geen zin om te schrijven. Maar ik heb me er nu toe gezet om eindelijk eens te gaan schrijven. Dus hier komt het dan.

22 september

lekker geskypt in de ochtend met het thuisfront. In de avond moest ik weer gaan cheerleaden bij de football game, maar helaas deze keer hebben we net verloren (18-22) we hadden bijna op het laatste moment een touchdown maar echt net iets van 2 of 3 meter voor de lijn werd hij onder uitgehaald.

23 september

weer geskypt en deze keer was tante rietje er ook bij en het was er gezellig. Verder niks bijzonders.

24 september

dagje school en had schoolfoto's die ik denk binnenkort krijg (je kon de achtergrondkleur kiezen! en het was veel beter georganiseerd dan in nederland)

25 september

school en cheer training. 's Avonds heb ik pannenkoeken gebakken en ze vonden ze erg lekker, natuurlijk proefden ze niet helemaal het zelfde maar ze waren als ik het zelf mag zeggen redelijk goed gelukt.

26 september

school. Na school gingen we eindelijk mijn pakje ophalen (yeah!!!) (nog een keer bedankt voor het pakje mamie & papie! -alle stroopwafels zijn al op en de drop gaat er ook redelijk hard doorheen (grotendeels door mij en darleen)-. 's Avonds gingen we naar een erg leuk italiaans restaurant er hingen allemaal leuke schilderijtjes en fotos aan de muur en er was bijna geen plekje vrij op de muur.

27 & 28 september

schooldagjes en 27 cheerleaden

29 september

in de ochtend haalden we 2 vrienden op en gingen we hiken in de white tank mountains. Daarna gingen we snel naar huis en douchen. Met zijn alle (nene, aries, kona, ik) gingen we naar de film 'dark knight rises'. Na de film gingen we nog even shoppen in het grote winkelcentrum wat er aan vast zat.

30 september

geskypt in de ochtend met het thuisfront & anwar. In de middag zijn we naar een vriendin van darleen gegaan want zij heeft een soort bedrijfje dat scrapbooking doet. Daar hebben we een beginnetje gemaakt aan ons scrapbook (gewoon alles gratis gekregen, dat boek alleen al koest al over de 30 euro!!!)

1, 2, 3 & 4 oktober

school en op 2 en 4 cheerleading training.

5 oktober

school. Voordat we naar de football game gingen waar nene en ik moesten cheerleaden gingen we in een grieks restaurant eten. Daarna dus naar de football game en die hebben we gewonnen met 32-20 (allemaal natuurlijk door het gecheer van ons).

6 oktober

hele dag thuis gezeten en genieten van het begin van de vakantie.

7 oktober

vroeg in de ochtend hiking. Ontbeten in een restaurant en ze hadden daar echt super lekker blueberry pancakes (mam je zou ze verrukkelijk vinden). Toen we terug kwamen heb ik nog geskypt met het thuisfront

8 oktober

lekkere dag thuis gezeten en niks doen

9 oktober (vandaag dus)

we zijn naar de botanical gardens geweest (dat is zeg maar een grote buitenplaats met allemaal verschillende planten en cactussen en veel vlinders). Daarna zijn we kona gaan ophalen en die blijft hier dus een nachtje slapen en morgen gaan we naar het noorden van Arizona met kona en nog 2 andere jongens. We blijven daar tot zaterdag. Oja morgen ochtend gaan nene en ik nog paardrijden (!!!!!). Ik heb er echt zooooo veel zin in!!!

dit was mijn verhaal dan weer.

heel veel xxxxxxxxjes en hugs van lana ko-ek

(foto's zal ik zo snel mogelijk plaatsen)

Reacties

Reacties

Riet

Lana je houdt mij wel actief.Heb opgezocht wat hiken en tank betekent.Ik begrijp nu dat je heerlijk gewandeld hebt.Heb ook op internet naar foto`s van de tank mountains gekeken.
Wat eet jij nog veel buiten de deur.Gezellig hoor.
Verveling is er niet bij met al die uitstapjes en nieuwe vrienden.
Had gisteren mijn schoonzus uit Canada met haar nieuwe
vriend op bezoek en heb heel wat keer "ÿou know en oké"
gehoord,daar zal jij ook wel" last "van hebben."
Lana veel plezier en liefs van Riet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active