week 3

heey everybody,

zoals de titel al zegt ik zit hier al 3 weken, maar voor mijn gevoel zit ik hier al wel wat langer. Ik begin me al steeds beter aan te passen en volgens mij begint mijn engels ook telkens soepeler te worden. Ik ga maar weer eens beginnen met mijn verhaal van elke dag.

15 september:

We zijn 's ochtends niet al te laat weg gegaan (rond een uur of 11) en zijn toen naar thunderbird (heuvel/berg) gegaan. Daar zijn we gaan wandelen een uurtje (niks vergeleken met oostenrijk, maar toch best leuk, ja als het niet te lang is kan wandelen toch wel redelijk leuk zijn) in de hitte (denk aan iets van 38 graden). We zijn nog boodschappen gaan doen en in de winkel vond ik allemaal lekkere dingen zoals: knödels, speatzele (gekocht) en knochies.

16 september:

In de ochtend heb ik geskypt met het thuisfront. Natuurlijk kon papa het weer niet laten om even wat rare gezichten te maken en flauwe grappen, maar dat is papa. We zijn nog even boodschappen gaan doen. Voor de rest lekker gerelaxt.

17 september:

Een dagje school. Heb in de avond de speatzelen klaargemaakt met een jusje en darleen had nog kalkoen en dopertjes. Alles bij elkaar was lekker en Darleen vond de speatzelen zeer lekker, Nene vond ze volgens mij ook lekker. Na het eten nog even huiswerk gemaakt en gerelaxt.

18 september:

Dagje school met daarna cheerleading training. Toen we thuis kwamen lag de brief (2 kaarten) van tante rietje in de brievenbus (bedankt tante rietje!!). We zijn 's avonds naar een chinees restaurant gegaan.

19 september:

Lerarendag, dus de leerlingen waren vrij (jeaah!!). Nene en ik hebben lekker lang uitgeslapen tot 11.30. We hebben lekker rustig aan gedaan.

20 september:

Dagje school en daarna cheerleading training. Toen we op weg naar huis waren begon de auto te roken van onder de motorkap, dus wij in paniek en Darleen reed zo snel mogelijk naar de dichtsbijzijnste parkeerplaats. Daar belde Darleen de wegenwacht voor een sleepwagen. Gelukkig was er een eet tent dus zijn we daar gaan eten. Heb toen voor het eerst in een sleepwagen gezeten.

21 september:

Dagje school en moest in mijn cheerleadingspakje rondlopen, want morgen avond is er een wedstrijd. Voor de rest hebben we de auto weer terug gekregen.

Dat was weer het dagverslag. De foto's zullen in de komende paar dagen wel weer komen.

heel veel knuffels en kusjes van lana (of nu ook weer cookie, jup heb tegen 1 iemand gezegt dat mijn achternaam cookie betekend en nu krijg ik dat weer te horen van die persoon)

p.s: 3 amerikanen (darleen en 2 klasgenootjes) hebben drop geproefd en 2 van de 3 vonden het vies (darleen vond het lekker en mijn klasgenootjes konden het niet geloven dat ik het lekker vond) en de gezichten waren het zeker waard.

Reacties

Reacties

Ingrid

Grappig hé Roxanne had ook een enorme zak drop mee. Niemand begreep dat ze dat zo lekker vond. Raar volk :)
Het was geen straf want nu kon ze die zak alleen leeg eten !

Mama Koek

Hoi schat, wat avontuurijk met een rokende auto, maar jij hebt eindelijk in een sleepwagen gezeten, hi, hi. Voor de rest is jouw verslag weer interessant geschreven, morgen leest op weer jou verhaal.

Leany

Heeii, LANA!!

Ik zag je blog staan op facebook en toen dacht ik, ik moet echt ff kijken! Echt leuk dat alles zo naar je zin is enzo! En ik ga het nu zeker bij houden!!! Echt super leuk!

Maar ik moet ook huiswerk maken :(

Ik zal zeker wat vaker neerzetten!!
En Rienus mist jee!!
Xxx (en ook van iedereen van je les!)

RIET

Lana dat skypen met jou vond ik leuk en gezellig.Je zag er heel goed uit,volgens mij had je al een kleurtje van
al dat mooie weer.
Hier is het miezerig en druilig weer,dus geniet maar.
Je blijft in beweging aan de foto`s te zien.
4 October hadden we hier dierendag;hebben ze dat in Amerika ook?
Lana heel veel liefs van Riet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active