GASTGEZIN!!!

zoals sommigen van jullie al weten was ik maandag al gebeld met het goede nieuws dat ik een gastgezin had, maar omdat het een double placement en een same sex placement was moest ik nog wat ondertekenen. Ik heb deze papieren ondertekend en wel meteen die avond nog terug gestuurd met de hoop misschien die avond nog wat te horen. Echter was dat dus niet zo en dat kwam dus doordat het meisje van Thailand (waar ik een double placement mee heb) pas gister de papieren heeft terug gestuurd.

Vanochtend om 10 uur ongeveer werd ik dan eindelijk gebeld met alle informatie en kreeg ik een email. De vlucht moest nog wel geboekt worden, maar als het goed is vlieg ik morgen.

Mijn gastgezin bestaat uit Linda en Dawn Suiter, ze hebben een dochtertje van 5 (bijna 6) en als ik het goed heb begrepen woont Charlotte (48 jaar) ook bij hun. Ze wonen in een suburb in het noorden van Phoenix. Hun hobby's zijnPhotography, Biking, Hiking, Camping, Music. Als huisdieren hebben ze 3 jack russell terriers. Ze beschrijven hun buurt zelf als:This is a suburb near parks and shopping, museums. It is quiet and safe. About 15 miles from Sky Harbor airport.

Mijn school is Westwind Preparatory Academy. De school is als ik het goed heb gezien wel al sinds 6 augustus bezig, maar ik hoop er op dat ik nog wel aan een sport kan meedoen. Het aantal leerlingen heb ik nog niet kunnen vinden, maar dat krijgen jullie nog wel te horen. Natuurlijk kom ik weer bij een school met een dress code. Ik moet een solid navy blue of een solid white polo shirt dragen en een broek (lang, driekwart of kort - tot knie-) in de kleur tan (bruine kleur). Schoenen mogen (gelukkig) buiten schoenen zijn, maar geen slippers (ik heb gehoord dat veel mensen op scholen daar zich niet aan houden en dat de scholen daar niet veel aan doen dus ik bekijk dat wel even).

Nog even wat informatie over de staat waar ik heen ga:

Arizona heeft 80% zonnige dagen met in een de zomer een temperatuur tussen de 25,5 en 40 graden. De winter is ook nog behoorlijk warm namelijk een temperatuur tussen de 6 en 20 graden. Natuurlijk kent iedereen de Grand Canyon die ook in Arizona ligt.

Dit was het zo ongeveer tot nu toe. Het volgende bericht zal ik uit Amerika schrijven.

Groetjes,

Lana

Reacties

Reacties

Monique

Goede reis Lana en veel plezier.

Riet

Wat heerlijk voor je.Lijken lieve mensen.
Een hele fijne tijd.Wij zullen je missen.

Richusy Anches

Hey Lana,,

Alles klinkt leuk. Ik ben blij voor je dat je toch een gastgezing hebt gevonden en dat er nog een meisje met je meegaat dat maakt het denk ik minder eng. OMG een dresscode..mjah dan kan je niet worden veroordeeld op je kledingstijl. Ik hoop dat je veel vrienden maakt. Je moet wel naar de Grand Canyon hoor!!

jacqueline ter Horst

Klinkt helemaal leuk!!!
We wensen je een hele fijne tijd toe en wachten met smart op al je verhalen:)))

Veel liefs,
Jacqueline en Anwar

rahel de jong

Ik hoop dat je reis goed verlopen is!!!
Wij, je moeder en ik waaren heerlijk winkelen in hoorn.
fijne tijd en je moet naar de Grand Canyon!
groetjes Rahel, Dave, Joel, Sven, jack de jong :}

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active